اخرین پست ها

دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲ | انواع دستگاه جوانسازی پوست و پرکاربرد در کلینیک های زیبایی -- همیشه در کنار شماییم

دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاس لوتوس 2021

دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲ | انواع دستگاه جوانسازی پوست و پرکاربرد در کلینیک های زیبایی -- همیشه در کنار شماییم

از یکباره کاربرد های دستگاه لیزر CO2 فرکشنال می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

دستگاه پرکاربرد CO2 فرکشنال دارای مزایای بسیاری است و امروزه بیش تر کلینیک های زیبایی از این متد برای درمان بسیاری از مشکلات پوستی استفاده می نمایند و در محقق این درمان به دلیل مزایای متعددی که داراست در میان زیباجویان از حسن شهرت بالایی برخوردار است که برخی از آن ها عبارت اند از:

مهم ترین بخت استفاده از دستگاه های جوانسازی پوست، درک این مطلب است که آیا استفاده از دستگاه مدنظر به‌جهت مشکلات بیمار مناسب می باشد یا صدقه‌رسان پس در ادامه ای مقاله قصد داریم به توضیح کاندیدای نامناسب کاربرد از دستگاه لیزر CO2 فرکشنال بپردازیم:

نتایج مطالعات و بررسی‌ها نشانه داده که عوارض لیزر فرکشنال محدود است و معمولاً بین ۲ تا ۴ هفته از بین می‌رود. این عوارض خفیف شامل حالات زیر است:

عکس دستگاه بادی آنالایزر چگونه کار می کند بهمراه تفسیر تست بادی آنالیز | ویژگی های دستگاه لیزر دایود در حذف موهای زائد تنه -- با کیفیت ترین

به راهبر استفاده از تکنولوژی نیمه هادی در این دستگاه انتساب به دیگر لیزرهای دارای فلاش لامپ حمل این دستگاه راحتتر بوده و در ضربات و تغییرات مقاومت زیادی از نفس امارت می‌دهد بنابراین نیاز کمتری به انجام تعمیرات داشته و طول روزگار بالاتری خواهد داشت.

سیستم بارد کننده به حفظ محیطی راحت برای کاربر کمک می کند و حتماً به دلیل خنک کنندگی زورمند و ویژگی های متنوعی که برای درمان جلد و موثر است، جزو بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد به حساب می اید.

دستگاه لیزر دایود را می‌توان به طور مداوم ۱۵ ساعت کاربرد کرد، بنابراین پزشکان می‌توانند ملاک جدیت خود را با استفاده از این دستگاه بالا برده و به زیباجویان بیشتری خدمات ارائه دهند.

از آنجائیکه موهای نواحی مختلف بدن همزمان در یک بار از چرخه رشد مو قرار ندارند و چون لیزر تنها روی موهایی که در مرحله فعال از چرخه رشدشان قرار دارند اثر می‌گذارد بنابراین لازم است تا اولا چندین جلسه درمانی با کاربرد از این دستگاه انجام گیرد ثانیا فواصلی منظمی بین جلسات رعایت شود تا بتوان به کوه طور کامل تمامی موهای کشور تحت درمان را از بین برد.

دستگاه لیزر تیتانیوم سوپرانو ۲۰۲۱ | بهترین تفاوت دستگاه لیزر دایود با لیزر اس اچ آر(حقایقی که باید بدانید) -

طول موج دستگاه لیزر دایود به گونه‌ای است که عمیقا به پوست رخنه می‌کند؛ پرتو‌ها و اشعه‌های لیزر با یک اندازه باریک، روی کروموفور پوست تابیده شده و به ملانین‌ها (رنگدانه‌ها) جذب می‌شود. با متمرکز شدن اشعه‌های دستگاه دایود رخساره ناحیه موقع نظر، ملانین‌ها نور این اشعه‌ها را به خود جذب و آن‌ها را به انرژی گرمایی دگرسانی می‌کنند. با تبدیل شدن نور به گرما، فولیکول و پیاز مو در اثر تاب سوخته و دیگر رشد نمی‌کند. این اشعه و پرتو‌های لیزر دیود، فقط و تنها روی فولیکول مو ناحیه مورد نظر اثر گذاشته و هیچ آسیبی به بافت‌های مجاور نمی‌زند. با هربار نورافکندن لیزر دایود، بخش نبل از فولیکول‌های پوست هدف قرار ناشاد و به تعجیل از آشکار می‌روند. باید به این موضوع اشارت کرد که لیزر دایود به دلیل قابلیت تنظیم مقدار طول پالس و انرژی، برای طیف گسترده‌ای از انواع لحات (از روشن تا تیره) مناسب است. به عبارتی انرژی نوری آل لیزر Diode، موثر‌ترین و قدرتمند‌ترین نور به‌قصد از بین بردن پیاز‌های مو است.