مجموعه آمبرو و ام تی وی دهه 90 نوستالژی برانگیزنده
کاراکتر ورزشی Umbro در روزهای اسید پکتیک در دهههای 80 و 90، omnibus MTV، کانال ویدیویی پیشگام آن.
مسابقه Umbro MTV توصیف میشود که در حال گذر از کنار یک «بچههای معمولی، هواداران فوتبال و دانشآموزان به انبارها، بلوکهای همجنسگرایان و زمینهای زمینی با هم آمدند»
صحنه شامل زیباییشناسی بزرگ و آندروژنی بود.
به این صورت "کیف"، هویت شد.
این گروهها حرکتهای تغییر شکل دهندهای بودند که تمام شب راورها، شبهای بیعاطفه بودند.
در حالی که لباس غیررسمی Umbro که در سال 1924 تأسیس شد، زمینهای رقص تراسهای فوتبال بود، امتیوی در حال بازنویسی فیلمهای 24 ساعته و هفت روزه خود و ارائه صدای پیش و صدا برای مهمانبازان کشور بود.
برای سال 2023، آمبرو و امتیوی دوباره از «عشق دوم» بازدید میکنند که ترکیبی از شبحهای بداهه الهام گرفته از ورزش، چاپ و رنگهایی است که از صحنه عبور میکنند.
#گالری-1 {
حاشیه: خودکار;
}
#gallery-1 .
gallery-item {
شناور به سمت چپ؛
margin-top: 10px;
text-align: center;
عرض: 33%;
}
#gallery-1 img {
حاشیه: 2px #cfcfcf;
}
#gallery-1 .
gallery-caption {
حاشیه-چپ: 0;
}
/* gallery_shortcode() wp-includes/media.
php */
#گالری-2 {
حاشیه: خودکار;
}
#gallery-2 .
gallery-item {
شناور به سمت چپ؛
margin-top: 10px;
text-align: center;
عرض: 33%;
}
#gallery-2 img {
حاشیه: 2px #cfcfcf;
}
#gallery-2 .
gallery-caption {
حاشیه-چپ: 0;
}
/* gallery_shortcode() wp-includes/media.
php */
نشانگرهای الهام گرفته از دهه 90، یک لوگو، یک چاپ سراسری جلیقه را ادغام کردند.
پارچههای دهه 90، پارچههای ریز پلیاستر، سایلوئتهایی را به نمایش میگذارند که قدردانیهای بزرگ و بدون جنسیت را به تصویر میکشند.
شمع بین 18 تا 75 پوند است و به صورت غیر اجاره ای مشترک Umbro در سطح جهانی است.