ارتباطات ONS نشان میدهد که فروش همچنان خریداران درازمدت کاهش مییابند
بر اساس ارقام، فروش در بریتانیا در ماه ژوئیه صرفاً به نشانه های بلندمدت ادامه داد که نشان می دهد مصرف کنندگان در میان تورم کاهش می یابند.
آمار گزارش داد که فروش با 0.
3 درصد در جولای افزایش یافته است و انتظارات اقتصاددانان به طور قابل توجهی کاهش 0.
2 درصدی است.
اما فروش با 1.
2 درصد در سه ماه ژوئیه مطابقت دارد، که منعکس کننده هزینههایی است که به عنوان مثال هزینه زندگی، کیف پول مردم را فشرده میکند.
ارقام ماه ژوئن بالاتر از فروش پایین تر، با 0.
2٪ 0.
1٪، تصور می شد که روحیه کندتر بود.
دارن مورگان، آمار در ONS، میگوید: «خردهفروشی در ماه ژوئیه افزایش یافته است، با نگاهی به تصویر بلندمدت، از تابستان شروع شده است.
پوشاک و فروش دوباره کاهش یافت، مصرفکنندگان بیوقفه قیمتهای حامل را تغییر میدهند و نگرانیها در مورد مقرون به صرفه بودن و پرداخت هزینههای زندگی وجود دارد.
فروش آنلاین خرده فروشان جولای که گزارش می دهند پیشنهادات و تبلیغات باعث افزایش هزینه ها در طول ماه ها شده است.
خرده فروشان به ONS گفتند که قیمت های بالاتر و نگرانی های مربوط به مقرون به صرفه بودن هزینه زندگی ماه ها فروش را به طول انجامید.
بریتانیا 10.
1% ژوئیه، اول از همه انتظارات اقتصاددانان، چهارشنبه ONS.
اما بر اساس محاسبات بنیاد، فقیرترین خانوارهای ده گرسنه با 10.
9 درصد در مقایسه با 9.
4 درصد ثروتمندترین خانوارهای دهم بالاتر بود.
گفته میشود، «شکاف هزینههای زندگی» نشاندهنده هزینههای خانوارها در بودجه و صورتحسابهایشان است.
جورج لاگاریاس، اقتصاددان نابغه در بازرسی Mazars، گفت: «بوی بد این است که مصرف کنندگان تحت فشار و به دنبال راه حل ها، مخارج تارهای صوتی را لک می کنند.
این است که سرزندگی استانداردهای آنها، باعث افزایش هزینه های مواد در آنها می شود.
"این که اگر به زودی فروکش کند، روان حماسی را آزار می دهد و اجازه می دهد تا استانداردهای قبل از زندگی به سرعت پایین بیاید.
"