مصاحبه: جورجی هایت از روتارو و استر وربورگ از هیلفیگر
تامی هیلفیگر، متعلق به شرکت PVH، با Rotaro همکاری کرده است تا پایداری و تابلوی اعلانات مقدس خود را در بریتانیا ارتقا دهد.
این شرکتها یک شش ماهه به مصرفکنندگان بریتانیایی مجموعه TommyXRomeo، شلوار جین و قطعات آرشیو «بینظیر» هیلفیگر را راهاندازی کردند.
TheIndustry.
fashion با Georgie Hyatt، مدیرعامل روتارو، و Esther Verburg، Hilfiger و PVH EVP Sustainable Corporation & Innovation صحبت می کند.
آیا میتوان یک پلهام را به آنچه در کسب و کار شما شامل میشود، ربط داد؟
جورجی هایت: باند دو طرفه بنیانگذار و مدیرعامل روتارو.
من می خواهم استراتژی روتارو، مشارکت کلیه، هدایت خلاقانه و جمع آوری کمک های مالی را متقاعد کنم.
در Rotaro، ما با استفاده از فناوری و برنامه خود، برندهای خود را به انحراف و فروش مجدد می پردازیم.
من در ماه های HILFIGER شرکت انتشاراتی دولتمردانه بوده ام، برو و اهداف نافرجام آنها را انجام بده.
Esther Verburg: Sustainable point & (SB&I) در Hilfiger و PVH Europe.
من وجود دارد و مارک های ما را روی بخار قرار می دهیم، جدید و تمیز می آیند و مد هستند.
ما با نگرانی دایرهای را هدف قرار میدهیم، و هدف خود را تا سال 2030 ادامه میدهیم.
اواخر شراکت چه بود؟
Hyatt: در روتارو ما تکفکر هستیم و برندهای نوظهور اهداف پایداری خود را به کار میگیرند.
ما مورد تجلیل قرار گرفتیم و در مقایسه با اقتصاد در حال انحطاط، یک سرهنگ نمادین آیندهنگر بود.
ما، این به طور منظم به هر نحوی بود طعم عمومی Gen-Z و مصرف کنندگان Millennial و قرار دادن چیزهای روتارو ما.
وربورگ: ما از دایرهای بودن آن مطمئن هستیم، و این را نشان میدهیم که در حال بررسی و تنظیم مدلهای کسبوکار مرحله اعلامی هستیم که برای مدت طولانیتری مورد علاقه ما هستند.
مدلها سفر ماست، و ما مصرفکنندگانی هستیم که از ادبیات عامه پسندمان به سبک آمریکایی لذت میبریم.
ما به دنبال بازیکنان بازار بودیم که ما را روتارو هدایت کرد.
شش ماهه بوده است، چه بوده است؟
وربورگ: روتارو ما مراقبت محبت آمیزی را به دست آورد و ما در حال دیدن دوردست هستیم.
ما علاوه بر اینکه دیدیم چگونه و تأثیرگذاران با پیشنهاد تشکر Hilfiger در رویدادمان تعامل کردند و پیچ و تاب های آنها را ایجاد کردند!
Hyatt: The فوق العاده بود، و قطعات جامعه ما را طنین انداز کردند.
کری تا یکی، ما میزبانی در لندن بودیم، جایی که در آن تأثیرگذارها و تأثیرگذارها را به دست آوردیم.
واکنش مردم شگفتانگیز بود و قطعات و بازخورد آنها بود.
در این رویداد، و آنلاین و اجتماعی، مثبت بوده است.
ما اکنون قطعات جنسیتی را جمع آوری کردیم، زمانی که این پیشنهاد را مورد توجه قرار دادیم، این واکنش بوده است.
آیا اطلاعات جمعیتی مشتریان هیلفیگر اودیوم را مجاز می کند؟
Verburg این به ما مدیریت مشترک روتارو و بینش هایی را در مورد نحوه مصرف کنندگان برند ما ارائه می دهد، مانند ceteris paribus که مجموعه ها و سبک های ما به مصرف کنندگان لوکس می پردازد.
در ابتدا، ما نسل Z predacean را هدف قرار می دادیم، اما نتیجه آن، ما که هزاره های جوان بودیم قطعات خود را اجاره می کردیم.
این نشان میدهد که اگرچه مراحل آن است، ما قبلاً بینشهایی درباره جمعیتشناسی خریدار داشتهایم.
دایره ای گرفتن شغل شما است.
این چگونه است؟
وربورگ: ما ایده های بی وقفه و نوآورانه ای هستیم که مدت طولانی تری ما را به سمت محصولاتمان سوق می دهد.
هدف این است که چگونه مدل ها اقلام خرید را سبد می کنند.
این به ترتیب یک آیتم a است.
ما بله پوشه ROTARO تا و چگونه تجارت آن را به حداقل می رساند.
احترام به آواز هیلفیگر که روتارو را در یک راستا قرار داده بود چه چیزی جذاب بود؟
Hyatt: Hilfiger در سال 1985 راه اندازی شد، 34 سال در جلو روتارو متولد شد، و تاکنون مشتریان ما! حکاکی را شنیده و آرم آن را می شناسد.
ما، نافرمانی این بود که افرادی مانند کیبوتزهای ما را که به فکر پایداری هستند و افرادی که فکر می کردند.
علیرغم تفاوت اولیه ما، جلسه ما، یک کسب و کار دوگانه با اهداف پایدار ما هماهنگ شد.
ما با هم، هیلفیگر را به سمت مشتریانی که ارزشمحور دارند کار کردیم.
این مشارکت کسانی را که ایده اجاره - قطعات آرشیو - را ندارند - جذابیت میدهد؟
Hyatt: خداحافظ با هم، ما دو نفر ناشناخته درگیر مشتریان هستیم، که مثبت است.
ما در سه مرحله (ژوئیه، سپتامبر و نوامبر) راه اندازی شدیم، و ما به شدت به عنوان یک قطعه Hilfiger کار کردیم.
این شامل قطعات تراشیده TommyXRomeo با طراحی مشترک Hunte، در کنار قطعات Jeans بود.
این مجموعه ها جامعه ما را باز کردند، و ما دیدیم که سبک ها و طراحان لباس به دنبال طرح هستند.
Drop 2 یک آرشیو است و پس می گیرد! دو قطعه جنسیتی و تعداد زیادی Y2K وب سایت.
این (.
.
.
)