پرده قطره مارک های خریداران
مریم حیدری
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
توییتر ویژگی Drops را اعلام کرده است که به مصرفکنندگان اجازه میدهد تا خریداران منحصر به فردی را راهاندازی کنند. قطره در حال حاضر از کار خریداران ایالات متحده، همراهی تایید برنامه های مارک ها و مناطق در آینده است. توییتر شرکای مدیریت شده از جمله دیور، جف استیپل، لگو و لس آنجلس است. قطرههای محصول با انتخاب توییت یک برند چینی «به من یادآوری کن» به طور معکوس به کاربران یادآوری میکنند. کاربران پست برند را تیک می زنند، همچنین یک صفحه را کلید می زنند. این شامل با توجه به قیمت، تصاویر، یک هشتگ قابل کلیک است که کاربران چه خریدارانی در رابطه با محصول دارند. در روز، کاربران یک 15 درون برنامه ای قبل از هم اکنون و در زمان کاهش دریافت می کنند. کاربران واجد شرایط اطلاع رسانی، "وب سایت فروشگاه" وب سایت نام تجاری.
پست های منتخب