اخرین پست ها

Blog

سوال اینجاست آیا دستگاه  دست دوم بخریم یا نه ؟ شاید تا چه‌وقت سال قبل یا بهتر است بگوییم چند ماه قبل خرید دستگاه دست دوم خنده دار بنظر میرسید و کمتر مورد توجه بود  ، با توجه به افزایش ارز و کاهش ارزش پول ملی ، که بیشتر از بی تدبیری و عوامل داخلی سرچشمه میگیرد ، توالد کننده و مصرف کننده تاوان آن را می پردازد ، کالایی نویی که قبلتر با عقلانی به فروش میرسید امروز ید دوم آن تا تاکی رویارو افزایش داشته ، زایش کننده را بیکار و مصرف کننده را دربه‌در ، لاوجود ثبات و تغییر لحظه ای حتی در خرید و فروش هایی که قبلا بصورت قسط و یک‌جا اعمال میشد را با مشکل مواجه کرده است .

مشاهده محصولات و تجهیزات دامپروری ، کشاورزی ، صنعتی ، بسته بندی و.. سایت رادنو

فروش انوع ادوات کشاورزی و باغبانی

تجهیزات تکنیک کشاورزی ادوات کشاورزی بادله | تجهیزات تکنیک کشاورزی -- جذاب ترین

تمدن مصر باستان مدیون جوی نیل و سیل های فصلی قابل اعتماد آن بود. سابق خیشوم رود و خاک حاصلخیز به مصریان اجازه می داد امپراتوری را بر اساس ثروت بزرگ کشاورزی بنا کنند. مصریان از نخستین مردمانی بودند که در مقیاس وسیع کشاورزی را انجام دادند و در دوره پیش از سلسله از پایان پالئولیت تا نوسنگی ، آشکار حدود 10،000 سال قبل از زایش و 4000 قبل از میلاد شروع کردند. این قضا با توسعه آبیاری حوضه امکان پذیر شد. محصولات اصلی غذایی آنها دانه هایی قرین غله و جو در کنار محصولات صنعتی مانند کتان و پاپیروس بود.

صحنه های کشاورزی توده ، یک فروشگاه دانه ، برداشت محصول با درختان داغ ، حفر ، درختکاری و شخم زدن از مصر باستان. آرامگاه ناخت ، مئه 15 قبل از میلاد.

عنجوب در سال 9000 پهلو از میلاد در وار قاره هند اهلی شد. کشت جو و گندم - به همراه اهلی کردن گاوها ، در رتبه اول گوسفند و بز - در سال 8000-6000 قبل از میلاد در فرهنگ مهرگار دنبال شد. در این دوره همچنین اولین اهلی شدن پیل مشاهده شد. مزرعه گله‌بان در هند شامل خاكستر ، كشت محصولات زراعی در ردیفها - از دو یا شش مورد - و ذخیره دانه در انبارها بود. پنبه در هزاره 5 تا 4 قبل از میلاد مسیح کشت شد. تا هزاره 5 قبل از میلاد ، جوامع کشاورزی در کشمیر گسترده شد. آبیاری در حدود 4500 واحد زمان ( قبل از میلاد مسیح در تمدن دره ایندوس توسعه یافت.  در عاقبت این نوآوری ، اندازه و عمران تمدن Indus نمو یافت ، و منجر به شهرکهایی با برنامه ریزی دقیق تر شد که از فاضلاب و فاضلاب استفاده می کردند. شواهد باستان شناسی یک گاو نر که در حیوانات کشیده شده است به 2500 واحد زمان ( قبل از میلاد مسیح در شهرنشینی دره ایندوس باز می گردد.

ادوات کشاورزی رفسنجان | زیباترین تجهیزات و ادوات کشاورزی -

سم پاش یکی از وسیله هایی است که وظیفه اسپری نمودن مقدار مشخصی سم را به منظور از بین بردن انواع آفات محصولات در زمین های کشاورزی و باغات بر عهده دارد. از جمله انواع سم پاش می توان به سم پاش های دستی، شارژی، موتوری، پشتی موتوری، زنبه ای، ورا تراکتوری و… شهرت برد. سم پاش ها سوا از ایجاد سرعت در عملیات سم پاشی، سبب صرفه جویی در آن نیز می شوند.

به علت اینکه برداشت محصولاتی مثل، گردو، بادام، پسته و… خطرات مزید دارد و حتی خطر گرامی هم میسر است به همقدم داشته باشد مانند سقوط از درخت و آسیب نخاعی، به همین سبب دستگاه هایی برای تکاندن و دریافت این محصولات هستی دارد که به یا گردو تکان و یا شیکر پشت تراکتوری معروفند. این تجهیز کشاورزی شیکر درخت در دو نوع گردو تکان و شیکر پشت تراکتوری تولید می شوند.