Zalando لباس های خیابانی Highsnobiety را هدف قرار می دهد
Zalando جنس Highsnobiety و سبک زندگی خود را به دست آورده است و توانایی های آن را در شبدر و مقاربت تقویت می کند. Highsnobiety دریافت کننده عملیات خود را حفظ می کند و می گوید که چگونه یک خرده فروشی الکترونیکی، فضاهای متمرکز بر الهام را هدایت می کند و پلت فرم آن را قالب بندی می کند. Zalando به این فرقه قابلیتهای تجارت الکترونیکی خود و آن را میدهد. به عنوان معامله، Highsnobiety تمرکز خود را، و نیمکت مستقل. تعویق تعویق Highsnobiety باعث شد تا مدیران آن، دیوید فیشر و یورگن هاپفگارتنر، فیشر کسب و کار خود را حفظ کنند. Highsnobiety به لطف فیشر در سال 2005 برلین تاسیس شد، وبلاگی که خبر از همگرایی لباس های خیابانی و مد گران قیمت می داد. دوست در حال حاضر شامل یک بازو، مشاور خلاق و یک پلت فرم کیف انتخاب شده است. دیوید اشنایدر، مدیر عامل و یکی از شرکتهای Zalando، گفت: «هر دو شرکت ما در صخرهای مشارکت دارند و برندها را قادر میسازد تا محصولات و داستانهایشان را به مخاطبان عرضه کنند. شراکت با Highsnobiety خواسته ما را سریعتر میکند و مشتریان ما را - از نظر اینکه چقدر خدماتپذیر میدانیم، بیشتر میشود.» فیشر، مدیر اجرایی و Highsnobiety، افزود: "من صبح تواناییهای خود را به اطلاع عموم میرسانم که شور و شوق Zalando نسبت به مسکن و تجارت را دوباره تصور میکنم. به همین ترتیب، صبح وارد پلتفرمهای تجارت الکترونیک Zalando شده و سطح زندگیام را به اطلاع میرسانم."