اخرین پست ها

سریال “سرگیجه” با اشتباه مضحک سوژه شد!

سریال سرگیجه عوامل

سریال خانه ما سرگیجه

سریال سرگیجه موضوع

سریال سرگیجه دانلود رایگان

سریال سرگیجه داستان

سریال سرگیجه ژانر

سریال سرگیجه ویکی پدیا

سریال سرگیجه حامد بهداد

سریال سرگیجه تیزر

سریال سرگیجه تلگرام

سریال کره ای سرگیجه

سریال سرگیجه انلاین

سریال سرگیجه از کجا پخش میشه

سریال سرگیجه ایرانی

سریال سرگیجه فیلیمو

سریال سرگیجه رایگان

سریال سرگیجه نی نی سایت

سریال سرگیجه نقد

سریال سرگیجه نماوا

سریال سرگیجه که از عرضه منسوب ومربوط به‌خانه پخش می شود به کارگردانی بهرنگ توفیقی ساخته شده است.

به اعلام به نقل از برترین‌ها؛ تصاویری از حامد بهداد، بازیگر نامی سینما در سریال «سرگیجه» در شبکه‌های اجتماعی ید به دست می‌شود که بازتاب ارزانی در بین کاربران داشته است.

بر اساس تصاویر منتشر شده از این سریال، کاربران از تطور ناگهانی نوشابه پپسی به کوکاکولا حیرت‌زده شدند.

سرگیجه یکی از جدیدترین عناوین شبکه نمایش خانگی است که به کارگردانی بهرنگ توفیقی ساخته شده است، که از ۲۶ دی ماه ۱۴۰۱ در حال نمایش است.

در این سریال بازیگران به اعتبار سینمای ایران از جمله حامد بهداد، رعنا آزادی‌ور، هومن سیدی، راهبر حجازی فر ایفای نقش کرده‌اند.

هومن سیدی که پیش از این با سریال عاشقانه به عنوان بازیگر در شبکه نمایش خانگی نیک درخشید، تصمیم دارد تا با این سریال هم بار دیگر تبحر خویشتن را در بازیگری علامت دهد.

بررسی سریال سرگیجه

کارگردان سریال سرگیجه | زیباترین دانلود قسمت دوم سریال رهایم کن و قسمت ششم سرگیجه -

سیده سپهری که مشاور حقوقی شرکت است ایضاً در این اثنا با مراوده پنهانی و مخفیانه ی وجود با رامین رستگار که از اشخاص اخراج شده از شرکت است و درز اخبار و اطلاعات شرکت به او در لیست افراد مظنون قرار میگیرد و معلوم نیست به همراه رستگار چه قصد و نیتی را قفا می کنند. در سکانس پایانی این قسمت بهرام در تماسی تلفنی با پیمان نشان می‌دهد که حامل خبر و اتفاق ناگواری است. باید در قسمت بعد آگاهی آیا این یک نقشه و دسیسه است یا خیر. برای رسیدن به جواب این پرسش ها، شما را دعوت به تماشای قسمت ششم سرگیجه می کنیم. توصیه موکد داریم که حتما و قطعا نصیب 6 سریال سرگیجه را از ید ندهید.

دانلود سریال کره ای جزیره 2022 ساعت 20:00 دوشنبه هر هفته در سکوی پرتاب موشک کول دانلود پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

سریال سرگیجه سال تولید | بهترین بازیگران سریال سرگیجه از معارفه هنرپیشه ها تا داستان و تیزر آن -

حجازی‌فر این روزها سریال خانگی «پوست شیر» را در فیلم‌نت دارد؛ حامد بهداد چندی پیش «می‌خواهم جاندار بمانم» را در نمایش خانگی داشت، هومن سیدی «قورباغه» را برای نماوا ساخته هستی و شبنم مقدمی نیز با «بی‌ گناه» این روزها در پلتفرم فعالیت دارد و همچنین رعنا آزادی‌ور نیز نقش یکی از همسران ناصرالدین‌ شاه را در سریال «جیران» به‌عهده دارد.

علاوه بر حامد بهداد، ابله آزادی‌ور، هومن سیدی، هادی حجازی‌فر و بشک مقدمی؛ علی عمرانی، مهراوه شریفی‌ نیا، پیام دهکردی، ژرژ هاشم‌زاده، فرید سجادی حسینی، تصوف ناصری، مریم شیرازی، شبنم مقدمی، میلاد معیری و شایسته سجادی در «سرگیجه» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال به‌قلم محمد منعم و همایون حجازی نوشته شده است و سید علیرضا مرعشی و هومن هاتفی‌ پور، مجریان طرح و سرمایه‌گذاران آن هستند.

سریال «سرگیجه» با بازی بازیگرانی چون حامد بهداد، رعنا آزادی‌ ور، هومن سیدی، هادی حجازی‌ فر، علی عمرانی، مهراوه شریفی‌ نیا و پیام دهکردی از امروز در شبکه ارائه منسوب ومربوط به‌خانه منتشر خواهد شد.