سه ماهه دوم فروش H&M

مریم حیدری
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
سه ماهه دوم فروش H&M

گروه H&M در 31 مه 2022، 12 درصد فروش دارد. فروش گروه اچ اند ام به 17 درصد 4.4 میلیارد پوند (54504 میلیون کرون). نتایج حاصل نشد، با یک دوره شش ماهه 29 ژوئن 2022. با نگاهی به جنگل‌ها در سال 2022، فروش H&M با 23٪ 4 میلیون پوند بود. این گروه که مالک برندهای Monki، Cos و Arket است، از فروش خالص 6% به مبلغ 15.8 پوند در 1 دسامبر 2020، 31 نوامبر 2021 برخوردار است. هری بارنیک، آزمایش‌کننده در بریج، می‌گوید: "فروش خالص در سه ماهه دوم به دلیل تورم بادهای مخالف، محدودیت‌های کووید-19 و رکود رشد 12 درصدی داشته است. در محیط پذیرفته شده، H&M قیمت‌ها را محدوده‌های غیر قابل تجزیه و تحلیل حذف می‌کند. به گفته همزمان، افزایش قیمت‌ها در محدوده Bowery وجود دارد. چالش «اچ اند ام می تواند از این طریق برندهای با قیمت بالاتر را به نسبت زارا به مشتریانش کاهش دهد و هزینه های زندگی را کاهش دهد. فوق‌العاده می‌تواند برنده و هزینه برندها باشد.» سه ماهه دوم از صندوق سرمایه‌گذاری 200 پوندی H&M و Lululemon پیروی می‌کند، که هدف آن راه‌حل‌هایی است که صنعت را کربن‌زدایی می‌کند.

پست های منتخب