پررونق قبل از عشق، ما "ساخته شده فروش مجدد"؟
دست دوم، فروش مجدد و از قبل دوست داشته شده در حال رونق است. eBay Ads UK، 1000 مصرف کننده، دریافت که مصرف کنندگان به طور فزاینده ای دست دوم هستند، در حالی که هزینه های مستقیم ابرهای طوفانی عمیق تر شده و "آگاهی آب و هوا" افزایش می یابد. 25 درصد از مصرف کنندگان بریتانیایی سال 2021 دست دوم خریدند. افرادی که در نظرسنجی مورد بررسی قرار گرفتند با انتخاب خرید هر چیزی جدید، اموال شخصی دم خود را بالا می برند و 20 درصد اقلام نوسازی شده و دست دوم خراب می کنند. در ژانویه 2022، جستجوهای eBay UK در مقایسه با قبل 40 درصد افزایش یافت و جستجوهای «دست دوم» و «کیت تعمیر» به ترتیب 24 درصد و 21 درصد افزایش یافت. جستجوهای «متعلق به قبل» 19 درصد ژانویه 2021 در مقایسه با ژانویه 2020 و 38 درصد ژانویه 2022. در اقیانوس اطلس، ترداپ، فروشگاه آنلاین دست دوم آمریکایی، انتظار دارد که دست دوم تا سال 2026 127 درصد باشد. پیشبینی میکند که 84 دلار بینهایت در نزدیکی سال 2030 نگه داشته شود، در مقایسه با 40 میلیارد دلار پیشبینی میشود. در حالی که بریتانیا به طور مداوم از فروشگاههای قدیمی، مشارکتی و دست دوم استقبال میکند، به نظر میرسد آمریکا در حال از دست دادن ارزش خود است و برندها در حال انباشته شدن در بازار هستند. فروشگاههای فروش مجدد خود را 275٪، 8 2020 30 2021 علامتگذاری میکند. اسامی چون Hugo Boss، Lululemon، چرخ دستی و Oscar de la Renta در فروش مجدد قرار دارند، بازار نیستند، بلکه برای پایداری و اعتبار آنها معامله میشوند. Thredup en بعلاوه فروش مجدد 52% مدیران به خرده فروشان توصیه می شود، 88% مدیرانی که در حال حاضر درآمد دارند. فروش مجدد در a است و مارک و کالا را به مصرف کننده نشان می دهد. اما، فروش مجدد لباس یک خروجی است و در حالی که مارک ها، ما مارک ها آن شکاف های فروش مجدد محصول را وسوسه کردیم؟ حاشیه ها، محصولات، بسیار زیاد هستند که در صورت فروش مجدد، بازگشتی دارند. بین فروش مجدد برچسب های نوع (BNWT) و محصول چیست؟ هیچ چی. در مقیاسی، فروش مجدد رهبران، Vestiaire Collective، در حال حاضر دارای 3 و 10000 برند برای اوقات فراغت 20000 هر روز فهرست شده است. سفارشات در سطح جهانی 90 درصد رشد کردند، سالی که 100 درصد ایالات متحده، بزرگترین بازار آن، برجسته شد. این ناپایدار است، اگر فروشگاه ها و برندها با آن رقابت کنند. "در 3-5 سال، ما در اندازه های درخشان باقی می مانند، قیمت رنگ ceteris paribus تا پایان جدید." Rónán Ó Dálaigh، Thriftify Rónán Ó Dálaigh، یکی از بنیانگذاران Thriftify، که خیریههای آنلاین را توسعه میدهد، میگوید: «هر وقت یک بازیگر اقدام به فروش مجدد کرد، چه میکند. آیا مد هستند؟ اگر نه، این یک تمرین است.» Thriftify به مؤسسات خیریه بریتانیا و ایرلند اجازه می دهد تا به طور یکپارچه خود را به صورت آنلاین آپلود کنند. میگوید: «اگر ما بالاترین درجه را به صورت آنلاین داشته باشیم، جایگزینی را به طور تقریبی انتخاب میکنیم. "در عرض 3-5 سال، ما متناسب با اندازه ها حرکت می کنیم، قیمت رنگ پس از این مد جدید مجاز می شود." Ó Dálaigh فکر می کند مصرف کنندگان مارک های فروش مجدد. میگوید: «من آنچه را که میکند زندگی نمیکنم. اما ما مربوط به تولید هستیم. ما مد می کنیم.» لامپ Lampoo پلت فرم فروش مجدد میلان است، آجر و فروشگاه در کنار نام خود و لندن در ژوئن امسال. انریکو ترومبینی، و مدیرعامل، میگوید: «وقتی کمد لباسهایمان را بهطور تصادفی دست دوم میزنیم، کم است. با این حال، بازار کسبوکارهای فروش مجدد وجود دارد، و آن بخش فردی، جایی که بازیگران و افراد دیگر در آن زندگی میکنند، خریداری شده است. میگوید: «منابع ما را عوضی میکند و ما را شرکت میکند. "همبازی ای که می خواهد تبدیل به یک بازیکن شود به سرعت نیاز دارد، اما اگر در بین بازیکنان موقعیت خوبی داشته باشد، در کنار کیفیت، تضمین می کند که بی وقفه اقلام مورد علاقه و مورد تقاضا را تامین می کند. "برخی از رقبا از کمیسیون خود استفاده می کنند، در کنار خرید اولیه با هزینه، حتی اگر این مشاغل پیشنهادی نباشند، استراتژی های آنها راه اندازی می شوند و آینده نگر هستند." ترومبینی فکر میکند که فروش مجدد مارکها یک امری است که نمیشود، و هرچه اوضاع پیش میرود مشتریانشان به طور فزایندهای به شهروندی خود راههای پایداری برای فروش مجدد و بازسازی کامل میدهند. میگوید: «مارکها در برابر ارزش حقوق صاحبان سهام شرمآور هستند. میگوید: «در سرتاسر جهان لباسهای فندکی که یک خانه عمدهفروشی خریدهاند و برچسبهای معلولی که کمد لباس دیگری را خریداری کردهاند، وجود دارد. در حالی که ممکن است غیر قابل تشخیص باشد، اما بهطور قابلتوجهی صدای جیغها متفاوت است، جایی که مصرفکنندگان در حال خرید به یک آرزوی شخصی هستند». "با وجود این، خریداران مجدد فروش که محصولات در اطراف برتر هستند، ظاهر جدید، مقرون به صرفه هستند." لوئیس هال مارکت که در سال 2016 توسط لوئیس هال تأسیس شد، یک پوشاک مردانه آنلاین است که افراد و برندهای خوب از قبل مالک آن هستند. یک لباس مردانه مرده، سال 2018 متعلق به قبل خود را تغییر داد و به این ترتیب دوباره پایداری و اقتصاد گردشی ایجاد کرد. Marrkt در حال حاضر 12000 1000 فروشنده در بریتانیا و به طور فزاینده ای ایالات متحده آمریکا و استرالیا (...) دارد.